Effects of customer relationship management on organizational performance

Customer Relationship Management (CRM) is a process that focuses on initiating, maintaining, and retention of long-term customer relationships with the help of information technology, to achieve better economic performance. Therefore, the paper examines the effects of CRM dimensions on financial and...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Nedeljković, Ivana [verfasserIn]

Zlatanović, Dejana [verfasserIn]

Marinković, Veljko [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht kommerziell - Keine Bearbeitungen 3.0 International ; CC BY-NC-ND 3.0

Schlagwörter:

CRM

consumer focus

CRM organization

CRM technology

knowledge management

organizational performance

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Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Ekonomske teme - Niš : Faculty of Economics Nis, 2009, 60(2022), 2 vom: Juni, Seite 237-258

Übergeordnetes Werk:

volume:60 ; year:2022 ; number:2 ; month:06 ; pages:237-258

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DOI / URN:

10.2478/ethemes-2022-0014

Katalog-ID:

1846264634

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