Strategic motives, proactive environmental strategies and corporate performance : role of business model innovation and competitive intensity

Rapidly increasing environmental concerns drive corporations to enhance their performance through measures designed to make environmental activities appealing to stakeholders. Therefore, this study investigates the influence of strategic and regulationbased motives on corporate performance and explo...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ali, Kamran [verfasserIn]

Amir, Muhammad [verfasserIn]

Malik, Muhammad Siddique [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung - Nicht kommerziell 4.0 International ; CC BY-NC 4.0

Schlagwörter:

Strategic motives

proactive environmental strategy

corporate performance

business model innovation

competitive intensity

manufacturing sector

Pakistan

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Pakistan journal of commerce and social sciences - Lahore : [Verlag nicht ermittelbar], 2008, 17(2023), 2, Seite 348-369

Übergeordnetes Werk:

volume:17 ; year:2023 ; number:2 ; pages:348-369

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

Katalog-ID:

1859450997

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!