The impact of user emotions on intentions to continue using online food delivery applications : the influence of application quality attributes

This study analyzes the quality attributes to online food delivery applications (OFD) that affect users' emotions and their continuous use intentions according to the pleasure-arousal-dominance and stimulus-organism-response theories. The study employs a mixed methods approach. The data process...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Handayani, Putu Wuri [verfasserIn]

Azzizah, Safa Fathya [verfasserIn]

Annisa, Audrey [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Rechteinformationen:

Open Access

Namensnennung 4.0 International ; CC BY 4.0

Schlagwörter:

Indonesia

continuous usage intention

food delivery applications' quality attributes

online food delivery applications

user emotions

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Cogent business & management - London : Taylor & Francis, 2014, 9(2022), 1, Artikel-ID 2133797, Seite 1-20

Übergeordnetes Werk:

volume:9 ; year:2022 ; number:1 ; elocationid:2133797 ; pages:1-20

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1080/23311975.2022.2133797

Katalog-ID:

1876519770

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!