Assessment of Ethiopian Integrated Functional Adult Education (IFAE) planning practice : what lessons can be learned for future adult education programmes?

Gespeichert in:
Autor*in:

Assefa, Yalalem [verfasserIn]

Tilwani, Shouket Ahmad [verfasserIn]

Moges, Bekalu Tadesse [verfasserIn]

Fentaw, Yared [verfasserIn]

Tessema, Yonatan Muhabaw [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2024

Schlagwörter:

Erwachsenenbildung

Bildungsangebot

Bildungsplanung

Bildungsfinanzierung

Äthiopien

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of lifelong education - London [u.a.] : Taylor and Francis, 1982, 43(2024), 2-3, Seite 97-112

Übergeordnetes Werk:

volume:43 ; year:2024 ; number:2-3 ; pages:97-112

Links:

Link aufrufen

DOI / URN:

10.1080/02601370.2024.2319664

Katalog-ID:

1891357069

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!