Digital divide to virtual education : evidence from Argentina

Resumen COVID-19 forced an abrupt change in the teaching-learning process. From a scheme based on face-to-face teaching, we moved to a unique and exclusive system of virtual education. This change in the educational system involved forced adaptations of both students and teachers without a prior ana...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Catalán, María José [verfasserIn]

Merlo, Juan José [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2024

Schlagwörter:

Analysis of education

Regional analysis

Technological change

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Atlantic review of economics - La Coruña : [Verlag nicht ermittelbar], 2011, 7(2024), 1 vom: Juli, Seite 1-35

Übergeordnetes Werk:

volume:7 ; year:2024 ; number:1 ; month:07 ; pages:1-35

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

Katalog-ID:

1898492824

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!