Barista robots with human appeal : unraveling the impact of anthropomorphism, human presence, and perceived financial constraints on consumer behavior

Gespeichert in:
Autor*in:

Kim, Heewon [verfasserIn]

Park, Soona [verfasserIn]

Gim, Jaehee [verfasserIn]

Kim, Sung In [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2024

Schlagwörter:

Barista robot

Entitativity

Perceived effort

Perceived financial constraints

Robot anthropomorphism

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of hospitality management - Amsterdam [u.a.] : Elsevier Science, 1982, 122(2024) vom: Sept., Artikel-ID 103849, Seite 1-11

Übergeordnetes Werk:

volume:122 ; year:2024 ; month:09 ; elocationid:103849 ; pages:1-11

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1016/j.ijhm.2024.103849

Katalog-ID:

1905317913

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!