Incorporating responsiveness to marketing efforts in brand choice modeling

We put forward a brand choice model with unobserved heterogeneity that concerns responsiveness to marketing efforts. We introduce two latent segments of households. The first segment is assumed to respond to marketing efforts, while households in the second segment do not do so. Whether a specific h...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Fok, Dennis [verfasserIn]

Paap, Richard - 1969- [verfasserIn]

Franses, Philip Hans - 1963- [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2014

Umfang:

graph. Darst.

Beschreibung:

Systemvoraussetzung: Acrobat Reader.

Übergeordnetes Werk:

In: Econometrics - Basel : MDPI, 2013, 2(2014), 1 vom: März, Seite 20-44

Übergeordnetes Werk:

volume:2 ; year:2014 ; number:1 ; month:03 ; pages:20-44

Links:

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DOI / URN:

10.3390/econometrics2010020

Katalog-ID:

781992974

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