The use of cinema in the knowledge of disability: Didactic proposal in the degree of teacher

In this new curricular framework, university teaching staff take on new methodological challenges that make us reflect on how to train competent and critical people with attitudes of respect, solidarity and with open and flexible points of view. With the emergence of information and communication te...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Asunción Lledó Carreres [verfasserIn]

Alejandro Lorenzo Lledó [verfasserIn]

Elena Pérez Vázquez [verfasserIn]

Alba Gilabert Cerdá [verfasserIn]

Gonzalo Lorenzo Lledó [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Italienisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

discapacidad, cine, recurso, innovación pedagógica

Übergeordnetes Werk:

In: INFAD - Asociación Nacional de Psicología Evolutiva y Educativa de la Infancia Adolescencia Mayores y Discapacidad, 2020, 1(2019), 2, Seite 461-468

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2019 ; number:2 ; pages:461-468

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.17060/ijodaep.2019.n2.v1.1716

Katalog-ID:

DOAJ000507253

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!