The Impact of Reflective Practice on Teacher Candidates' Learning

Reflection is a high impact practice that develops teacher candidates’ learning. Critical reflection requires teacher candidates to continually examine their own thoughts, perspectives, biases, and actions. Reflective practice facilitates the development of new knowledge, skills, and dispositions in...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Mary Slade [verfasserIn]

Tammy Burnham [verfasserIn]

Sarah Marie Catalana [verfasserIn]

Tammy Waters [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

Reflection

Reflective Practice

Preservice Education

Übergeordnetes Werk:

In: International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning - Georgia Southern University, 2018, 13(2019), 2

Übergeordnetes Werk:

volume:13 ; year:2019 ; number:2

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.20429/ijsotl.2019.130215

Katalog-ID:

DOAJ004595653

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!