Factors associated with information literacy of nursing undergraduates in China

Abstract Objective Information literacy is an important foundation for evidence-based nursing practice. Quantitative studies using validated questionnaires on information literacy of nursing undergraduates in China are rare. The students’ baseline information literacy must be evaluated before explor...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Xing Li [verfasserIn]

Jia-Yi Zhang [verfasserIn]

Yan-Xue Zheng [verfasserIn]

Ya-Xi Wang [verfasserIn]

Wen-Nv Hao [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

Information literacy

Nursing undergraduates

Übergeordnetes Werk:

In: BMC Nursing - BMC, 2003, 21(2022), 1, Seite 6

Übergeordnetes Werk:

volume:21 ; year:2022 ; number:1 ; pages:6

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1186/s12912-022-00855-9

Katalog-ID:

DOAJ00934862X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!