Exploring the impact of Feuerstein’s Instrumental Enrichment Programme on the cognitive development of prospective mathematics educators

In this article the researchers report on the findings obtained from a sequential explanatory mixed method study through testing and narratives in order to determine the extent to which 24 prospective Mathematics educators at a South African university enrolled for a BEd-degree possess cognitive ski...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

M (Magda) M Kloppers [verfasserIn]

M (Mary) M Grosser [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2010

Schlagwörter:

Cognitive skills

cognitive development

intervention

mediation

cognitive development

Instrumental Enrichment

Übergeordnetes Werk:

In: The Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa - AOSIS, 2017, 6(2010), 2, Seite e1-e20

Übergeordnetes Werk:

volume:6 ; year:2010 ; number:2 ; pages:e1-e20

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.4102/td.v6i2.264

Katalog-ID:

DOAJ009542620

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!