Peer-assisted learning: a platform for long-term development for both tutors and tutees

Shiraz Jamshaid,1 Mohammed Farwana,2 Faisal Jamshaid,2 Wasim Jamshaid,1 Reem Farwana,3 Sharaf Sheik-Ali41Imperial College London, School of Medicine, 2Kings College London, School of Medicine, London, 3Birmingham University, School of Medicine and Dentistry, Birmingham,4Barts and the London Universi...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Jamshaid S [verfasserIn]

Farwana M [verfasserIn]

Jamshaid F [verfasserIn]

Jamshaid W [verfasserIn]

Farwana R [verfasserIn]

Sheik-Ali S [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2016

Schlagwörter:

PAL

peer-assisted learning

undergraduate

teaching

tutor

tutee

curriculum

Übergeordnetes Werk:

In: Advances in Medical Education and Practice - Dove Medical Press, 2010, (2016), Seite 585-586

Übergeordnetes Werk:

year:2016 ; pages:585-586

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ010976345

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!