Age-normative Model of Development of Junior Schoolchidren

The article presents. In the article the justification of relevance of elaboration of normative model of development of junior schoolchildren is conducted. The subjective prerequisites of child’s needs in school education and the phenomenon of crisis of seven years as the crisis of preschool childho...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Isaev E.I. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Russisch

Erschienen:

2017

Schlagwörter:

young school age

Übergeordnetes Werk:

In: Психологическая наука и образование (2007. Online) - Moscow State University of Psychology and Education, 2013, 9(2017), 2, Seite 168-179

Übergeordnetes Werk:

volume:9 ; year:2017 ; number:2 ; pages:168-179

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.17759/psyedu.2017090215

Katalog-ID:

DOAJ012696331

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!