A Case Study on English as a Second Language Speakers for Sustainable MOOC Study

Massive Open Online Courses (MOOCs) have a great potential for sustainable education. Millions of learners annually enrol on MOOCs designed to meet the needs of an increasingly diverse and international student population. Participants’ backgrounds vary by factors including age, education, location,...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ismail Duru [verfasserIn]

Ayse Saliha Sunar [verfasserIn]

Su White [verfasserIn]

Banu Diri [verfasserIn]

Gulustan Dogan [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

English as a second language

MOOCs

natural language processing

prediction model

sustainability

Übergeordnetes Werk:

In: Sustainability - MDPI AG, 2009, 11(2019), 10, p 2808

Übergeordnetes Werk:

volume:11 ; year:2019 ; number:10, p 2808

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3390/su11102808

Katalog-ID:

DOAJ014220814

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!