Social media in the context of marketing innovations—based on own research among service companies from Szczecin

Based on observation of the market and the need for change the process of creating marketing innovations in service companies in Szczecin, the author adopted as the aim of the article the identification of new marketing solutions for the service market by way of an evaluation of the possibility of t...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Martyna Kostrzewska [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Polnisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

marketing innovations

social media

service companies

Übergeordnetes Werk:

In: Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie - Malopolska School of Economics in Tarnow, Poland, 2021, 47(2020), 3, Seite 117-131

Übergeordnetes Werk:

volume:47 ; year:2020 ; number:3 ; pages:117-131

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DOI / URN:

10.25944/znmwse.2020.03.117131

Katalog-ID:

DOAJ014561999

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