Vertical Channel Conflict Coordination Strategy of e-Commerce Supply Chain under Platform Brand Empowerment

We develop a game model for a supply chain consisting of one e-commerce platform, one supplier from other channels, and one retailer. The platform has a well-known brand that can influence consumers’ purchase decisions, and it provides good-quality products with high prices, while supplier from othe...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Di Xiao [verfasserIn]

Qianqian Yang [verfasserIn]

Qi Sun [verfasserIn]

Huimin Fang [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2021

Übergeordnetes Werk:

In: Mathematical Problems in Engineering - Hindawi Limited, 2002, (2021)

Übergeordnetes Werk:

year:2021

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.1155/2021/7314687

Katalog-ID:

DOAJ014722925

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!