Implementasi Strategi Pembelajaran Menulis Berbasis Multiple Intelligences

Abstract: The study aims to describe the implementation of learning strategies based on multiple intelligences at SD Islamic International School PSM Magetan. This research is a qualitative descriptive study in the form of a case study. The data in this study are places and events, informants, and d...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Suniyah Suniyah [verfasserIn]

Muhammad Rohmadi [verfasserIn]

Edy Tri Sulistiyo [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Indonesisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

multiple intelligences

learning strategies

writing skills

strategi pembelajaran

keterampilan menulis

Übergeordnetes Werk:

In: Sekolah Dasar: Kajian Teori dan Praktik Pendidikan - Universitas Negeri Malang, 2018, 27(2018), 2, Seite 174-182

Übergeordnetes Werk:

volume:27 ; year:2018 ; number:2 ; pages:174-182

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.17977/um009v27i22018p174

Katalog-ID:

DOAJ01751391X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!