Les perspectives de gènere i LGBTI+ als graus universitaris d'Informació i Comunicació. Estudi de cas del projecte GENDIMS

Aims: First, to gain insights into the perceptions and evaluations of the university community (faculty and students) of the incorporation and presence of the gender and LGBTI+ perspective in the teaching of undergraduate studies at the Faculty of Information and Audiovisual Media at the University...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Anna Villarroya [verfasserIn]

Aurora Vall Casas [verfasserIn]

Juan-José Boté Vericad [verfasserIn]

Margarida Carnicé [verfasserIn]

Maddalena Fedele [verfasserIn]

Núria Jornet i Benito [verfasserIn]

María José Masanet [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Katalanisch ; Englisch ; Spanisch ; Italienisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

learning and teaching methods

university community

syllabi

gender equality

equal opportunity

universitat de barcelona. facultat d'informació i mitjans audiovisuals

Übergeordnetes Werk:

In: BiD: Textos Universitaris de Biblioteconomia i Documentació - Universitat de Barcelona & Universitat Oberta de Catalunya, 2003, (2022), 49

Übergeordnetes Werk:

year:2022 ; number:49

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1344/BiD2022.49.10

Katalog-ID:

DOAJ020815409

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!