Teachers’ Recognition of School Bullying According to Background Variables and Type of Bullying

How teachers identify and judge school bullying may affect their willingness to intervene in bullying situations and influence their strategies for doing so. This study aimed to investigate whether there were significant differences in teachers’ identification of bullying incidents according to back...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Li-Ming Chen [verfasserIn]

Li-Chun Wang [verfasserIn]

Yu-Hsien Sung [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Italienisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

identification

recognition

scenarios

school bullying

teachers

Übergeordnetes Werk:

In: Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies - LED Edizioni Universitarie, 2020, (2018), 18, Seite 147-163

Übergeordnetes Werk:

year:2018 ; number:18 ; pages:147-163

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.7358/ecps-2018-018-chen

Katalog-ID:

DOAJ020985975

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!