Diferencias Transculturales en la Manifestación del Bullying en Estudiantes de Escuela Secundaria

A matched group design by age and grade level compared the results of two previous single experimentsdone in two different countries, Colombia and Costa Rica, on the phenomenon of bullying. The purpose was to identify theaggresor’s behavior to make and compare their profile and the explore the varia...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Carolina Vega [verfasserIn]

Yeni Medina [verfasserIn]

Marjorie E. Ortega [verfasserIn]

Hannia Cabezas [verfasserIn]

Leonor I. Lega [verfasserIn]

Maria Teresa Paredes [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2011

Schlagwörter:

Intimidation

agression

peer agression

school

gender differences

transcultural

Colombia

Costa Rica.

Übergeordnetes Werk:

In: Revista Latinoamericana en Ciencias Sociales, Niñez y Juventud - Universidad de Manizales, 2010, 9(2011), 2, Seite 761-768

Übergeordnetes Werk:

volume:9 ; year:2011 ; number:2 ; pages:761-768

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ021506256

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!