Pedagogical innovations in Ukrainian educational institutions: social challenges and realities of war

The article presents the issue and features of the innovative approach to the organization of the educational process in Ukrainian educational institutions in martial law. The following research methods were used: the analytical method, surveys, and qualitative and quantitative analysis of empirical...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Oksana Panchenko [verfasserIn]

Valeriia Shynkarova [verfasserIn]

Tamila Maistryk [verfasserIn]

Olena Budnyk [verfasserIn]

Inna Nikolaesku [verfasserIn]

Lyudmila Matsuk [verfasserIn]

Kateryna Fomin [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Französisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

innovative approach

pedagogical innovation

digital education

pedagogy of partnership

educational technologies.

Übergeordnetes Werk:

In: Revista Brasileira de Educação do Campo - Universidade Federal do Tocantins, 2017, 7(2022), Seite 23

Übergeordnetes Werk:

volume:7 ; year:2022 ; pages:23

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.20873/uft.rbec.e14557

Katalog-ID:

DOAJ02160469X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!