TEACHERS BEHALF ON LANGUAGE TEST CONSTRUCTION

There are four steps necessarily to be conducted when designing multiple-choice test items, namely setting the objective, building both concise stems and options, determining one correct answer, employing item indices to accept or discarding items (Brown, 2004). As a matter of fact, most teachers in...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Nyak Mutia Ismail [verfasserIn]

Marisa Yoestara [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2017

Schlagwörter:

test construction, language testing, multiple-choice items, summative test, and assessment and evaluation.

Übergeordnetes Werk:

In: LLT Journal: A Journal on Language and Language Teaching - Universitas Sanata Dharma, 2017, 20(2017), 2, Seite 78-84

Übergeordnetes Werk:

volume:20 ; year:2017 ; number:2 ; pages:78-84

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.24071/llt.v20i2.734

Katalog-ID:

DOAJ021921768

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!