E-Learning Courses Evaluation on the Basis of Trainees’ Feedback on Open Questions Text Analysis

Life-long learning is a necessity associated with the requirements of the fourth industrial revolution. Although distance online education played a major role in the evolution of the modern education system, this share grew dramatically because of the COVID-19 pandemic outbreak and the social distan...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Dimitrios O. Tsimaras [verfasserIn]

Stylianos Mystakidis [verfasserIn]

Athanasios Christopoulos [verfasserIn]

Emmanouil Zoulias [verfasserIn]

Ioannis Hatzilygeroudis [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

e-learning

online learning

educational data analysis

text analysis

educational programme evaluation

Übergeordnetes Werk:

In: Education Sciences - MDPI AG, 2012, 12(2022), 9, p 633

Übergeordnetes Werk:

volume:12 ; year:2022 ; number:9, p 633

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.3390/educsci12090633

Katalog-ID:

DOAJ023280247

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!