CLASSROOM INTERACTION: TEACHER AND STUDENTS PERCEPTION ON DIALOGUE IN PRIMARY SCIENCE CLASSROOM

INTERAKSI DALAM RUANG KELAS : PERSEPSI GURU DAN SISWA MENGENAI DIALOG DALAM PEMBELAJARAN SAINS DI SEKOLAH DASAROOM   Abstract This study aims to explore the teachers and students‟ perspective on classroom dialogue and its purpose in primary science classrooms that implement the new integrated curri...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Munasprianto Ramli [verfasserIn]

Media Putri Yohana [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Indonesisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

classroom interaction, classroom dialogue, sociocultural

Übergeordnetes Werk:

In: EDUSAINS - Universitas Islam Negeri Syarif Hidayatullah Jakarta, 2016, 10(2018), 1, Seite 127-134

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2018 ; number:1 ; pages:127-134

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.15408/es.v10i1.8092

Katalog-ID:

DOAJ023538783

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!