Developing students' listening metacognitive strategies using online videotext self-dictation-generation learning activity

The study is based on the use of a flexible learning framework to help students improve information processes underlying strategy instruction in EFL listening. By exploiting the online videotext self-dictation-generation (video-SDG) learning activity implemented on the YouTube caption manager platfo...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Ching Chang [verfasserIn]

Chih-Kai Chang [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2014

Schlagwörter:

Listening strategy

metacognitive learning

listening strategy instruction

student question generation

metacognitive listening training model

Übergeordnetes Werk:

In: The EUROCALL Review - Universitat Politècnica de València, 2015, 22(2014), 1, Seite 3-19

Übergeordnetes Werk:

volume:22 ; year:2014 ; number:1 ; pages:3-19

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.4995/eurocall.2014.3636

Katalog-ID:

DOAJ024114308

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!