Exploring syntactic complexity and its relationship with writing quality in EFL argumentative essays

To predict syntactic complexity in second/foreign language writing, some studies have advocated the use of T-unit and clausal subordination measures while others have argued for the use of phrase-based measures. This study seeks to identify syntactic features that can be regarded as discriminators a...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Shadloo Farzaneh [verfasserIn]

Ahmadi Hesamoddin Shahriari [verfasserIn]

Ghonsooly Behzad [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

corpus linguistics

phrasal features

argumentative essays

efl learners

t-unit

Übergeordnetes Werk:

In: Topics in Linguistics - Sciendo, 2015, 20(2019), 1, Seite 68-81

Übergeordnetes Werk:

volume:20 ; year:2019 ; number:1 ; pages:68-81

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.2478/topling-2019-0005

Katalog-ID:

DOAJ025550829

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!