Investigating the Patterns of Empathy and Classroom Environment Applied by Effective English Language Teachers

The teachers’ fundamental role in the success of the students is inevitable. Thus, knowing the various traits and personality characteristics of effective teachers can be used as guidelines to foster inexperienced teachers’ teaching quality. Among the required teaching qualities, empathy and classro...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Zohoorian Zahra [verfasserIn]

Faravani Akram [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2021

Schlagwörter:

teacher empathy

teacher effectiveness

classroom environment

Übergeordnetes Werk:

In: Romanian Journal of English Studies - Sciendo, 2015, 18(2021), 1, Seite 110-136

Übergeordnetes Werk:

volume:18 ; year:2021 ; number:1 ; pages:110-136

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1515/rjes-2021-0012

Katalog-ID:

DOAJ026258110

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!