The Humanistic Perspective of Creativity in the Discourse of Involved Educators - Irena Wojnar and Janusz Korczak

Introduction: The role of the educator is to reflect on the processes of creation, co-creation and self-creation of man. One of the areas of social experience is concern about the fate of man in the modern world. The second area is the sense-forming activity present in experiments. Research Aim: The...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Halina Monika Wróblewska [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Polnisch

Erschienen:

2021

Schlagwörter:

twórczość, humanizm, samorealizacja, doświadczenie, pedagogika serca

Übergeordnetes Werk:

In: Lubelski Rocznik Pedagogiczny - Maria Curie-Skłodowska University, Lublin, Poland, 2022, 40(2021), 3, Seite 25-39

Übergeordnetes Werk:

volume:40 ; year:2021 ; number:3 ; pages:25-39

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.17951/lrp.2021.40.3.25-39

Katalog-ID:

DOAJ028413350

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!