International standards for quality management in tourism

Tourism today is a global business in which the competition and the customers span international boundaries. Managers competing in the fierce international marketplace are increasingly concerned with a strategic view of quality. The competition is ever increasing at the global tourist services marke...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Jelena Lazić [verfasserIn]

Janko M. Cvijanović [verfasserIn]

Isidora Ljumović [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2013

Schlagwörter:

quality

tourism

international standard

ISO 9000

ISO 14000

ISO 18000

ISO 22000

Übergeordnetes Werk:

In: Mенаџмент у хотелијерству и туризму - University of Kragujevac, Faculty of Hotel Management and Tourism in Vrnjačka Banja, 2018, 1(2013), 2, Seite 36-46

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2013 ; number:2 ; pages:36-46

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ032871570

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!