Flipped learning wheel (FLW): a framework and process design for flipped L2 writing classes

Abstract It is widely recognized that feedback is important for the improvement of second language (L2) writing skills; however, teachers are facing challenges in providing sufficient and quick feedback on students’ written works. This study proposes to employ the flipped classroom approach and peer...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Zhanni Luo [verfasserIn]

Billy O’Steen [verfasserIn]

Cheryl Brown [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

Flipped learning

Process design

Framework design

Jigsaw technique, flipped learning wheel (FLW)

Übergeordnetes Werk:

In: Smart Learning Environments - SpringerOpen, 2016, 7(2020), 1, Seite 21

Übergeordnetes Werk:

volume:7 ; year:2020 ; number:1 ; pages:21

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1186/s40561-020-00121-y

Katalog-ID:

DOAJ033090882

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!