The Impact of Feedback Types on Farsi Speaking EFL Learners’ Recognition and Production of Relative Clauses

The presen­t study compared the impact of metalinguistic feedback, explicit feedback, and implicit feedback on the recognition and production of relati­ve clauses in fifty-nine intermediate Persian-speaking English learners’ performances. The three groups were matched according to the instructional...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Nastaran Nosratzadegan [verfasserIn]

Zohreh Seifoori [verfasserIn]

Parviz Maftoon [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Französisch ; Italienisch

Erschienen:

2017

Schlagwörter:

accuracy, explicit feedback, implicit feedback, metalinguistic feedback, relative clauses, resumptive pronouns

Übergeordnetes Werk:

In: Linguae &: Rivista di Lingue e Culture Moderne - LED - Edizioni Universitarie di Lettere Economia Diritto, 2006, 16(2017), 1, Seite 89-109

Übergeordnetes Werk:

volume:16 ; year:2017 ; number:1 ; pages:89-109

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DOI / URN:

10.7358/ling-2017-001-nosr

Katalog-ID:

DOAJ034922709

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