Tutorial Teaching: A New Paradigm for the Development of Competencies

Higher education institutions have been confronted with demanding challenges regarding especially the quality of teaching and learning. The constant technological evolution, the rapid growth in the production and dissemination of scientific knowledge, and the constructivist views of learning bring i...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Marco Ferreira [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Italienisch

Erschienen:

2013

Schlagwörter:

bologna process, higher education, learning, teaching, tutorial teaching

Übergeordnetes Werk:

In: Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies - LED Edizioni Universitarie, 2020, (2013), 8, Seite 205-219

Übergeordnetes Werk:

year:2013 ; number:8 ; pages:205-219

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.7358/ecps-2013-008-ferr

Katalog-ID:

DOAJ035082186

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!