Elderly learners in combined-age learning groups picking up on new professional skills

In the study carried out by using qualitative methods, a research instrument for measuring the applicability of principles recommended for the elderly learning in an age-heterogeneous group was created based on geragogy reference sources. The action research of one group showed that most of the prin...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Tiina Tambaum [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Deutsch ; Englisch ; Polnisch

Erschienen:

2015

Schlagwörter:

uczenie się osób starszych

geragogika

zróżnicowana wiekowo grupa ucząca się

Übergeordnetes Werk:

In: Rocznik Andragogiczny - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020, 21(2015), 0, Seite 297-314

Übergeordnetes Werk:

volume:21 ; year:2015 ; number:0 ; pages:297-314

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.12775/RA.2014.022

Katalog-ID:

DOAJ036240451

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!