ANALISIS MISKONSEPSI LITERASI SAINS MENGGUNAKAN THREE TIER MULTIPLE CHOICE TEST MATERI CAHAYA

Recently mastery of scientific literacy for students has become the focus of education. The level of scientific literacy skills of students in Indonesia is low, which is influenced by misconceptions. So far, study on the development of diagnostic tests that uncover the misconception of scientific li...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Sri Wahyuningsih [verfasserIn]

Ani Rusilowati [verfasserIn]

Nathan Hindarto [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Indonesisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

Scientific Literacy Skills

Multiple Choice Test

Übergeordnetes Werk:

In: Phenomenon - Universitas Islam Negeri (UIN) Walisongo Semarang, 2018, 8(2018), 2, Seite 15

Übergeordnetes Werk:

volume:8 ; year:2018 ; number:2 ; pages:15

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.21580/phen.2018.8.2.2494

Katalog-ID:

DOAJ037648608

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!