Health teaching-service integration: possible dialogues from collective co-management

Abstract Objective: To analyze the Pró-Saúde management from an intersectoral dialogical space of teaching-service integration. Method: A case study whose information was produced by observing meetings of intersectoral management instances and interviews with Health Training Prism members, between...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Carine Vendruscolo [verfasserIn]

Fabiane Ferraz [verfasserIn]

Letícia de Lima Trindade [verfasserIn]

Daiana Kloh Khalaf [verfasserIn]

Maria Elisabeth Kleba [verfasserIn]

Marta Lenise do Prado [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

Sistema Único de Salud

Gestión en Salud

Atención Primaria de Salud

Educación en Enfermería

Educación Superior

Übergeordnetes Werk:

In: Escola Anna Nery - Universidade Federal do Rio de Janeiro, 2010, 22(2018), 4

Übergeordnetes Werk:

volume:22 ; year:2018 ; number:4

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.1590/2177-9465-ean-2018-0237

Katalog-ID:

DOAJ038583208

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!