The influence of pre-task planning on speed and breakdown fluency

The main purpose of this study is to investigate the effects of pre-task planning on L2 fluency performance by measuring the temporal variables. Performing a picture description task, two groups of thirty-seven students were given 10 minutes of planning time and no planning time before the performan...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Mirjana M. Kovač [verfasserIn]

Gloria Vickov [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Deutsch ; Spanisch ; Französisch ; Italienisch ; Slowenisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

utterance fluency

speed fluency

breakdown fluency

pre-task planning

guided planning

Übergeordnetes Werk:

In: Vestnik za Tuje Jezike - University of Ljubljana Press (Založba Univerze v Ljubljani), 2015, 11(2019), 1

Übergeordnetes Werk:

volume:11 ; year:2019 ; number:1

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.4312/vestnik.11.87-102

Katalog-ID:

DOAJ040160114

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!