Implementation of Integrated Learning Based Integrated Islamic School Network Curriculum in SMA ABBS Surakarta

This research aims to identify the implementation of integrated learning method based on Integrated Islamic School Network curriculum in SMA ABBS of Surakarta. This research is aimed to analyze the integrated phases used in SMA ABBS. Descriptive qualitative research was applied where the data taken...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Muhammad Munadi [verfasserIn]

Fitri Ana Ika Dewi [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Arabisch ; Englisch ; Indonesisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

integrated learning, integrated islamic school network (jsit), intellectual-emotional-spiritual intelligence

Übergeordnetes Werk:

In: Al-Ta'lim - State Institute of Islamic Studies Imam Bonjol Padang, 2014, 26(2019), 1, Seite 65-75

Übergeordnetes Werk:

volume:26 ; year:2019 ; number:1 ; pages:65-75

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.15548/jt.v26i1.507

Katalog-ID:

DOAJ042173345

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!