Possibilities of B2C buying and selling using mobile devices in comparison with Internet

New technologies have involved a great opportunity to improve business management. On the one hand, Internet is beginning to be a selling channel that is valid and complementary of the traditional channel, apart from being a channel to search information and socialize. On the other hand and recently...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Sonia San Martín Gutiérrez [verfasserIn]

Blanca López Catalán [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch

Erschienen:

2010

Schlagwörter:

e-commerce

m-commerce

buying and selling

Übergeordnetes Werk:

In: Management Letters/Cuadernos de Gestión - Universidad del País Vasco (UPV/EHU), 2018, 10(2010), 1, Seite 17-34

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2010 ; number:1 ; pages:17-34

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ042176514

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!