INFLUENCE OF CUSTOMER VALUES AND SELF-IMAGE CONGRUITY ON CUSTOMER BEHAVIOR-BASED CRM PERFORMANCE

The purpose of this study is to investigate the influence of the key dimensions of customer value (functional value, emotional value, social value, and perceived sacrifice) and self-image congruity on customer-behavior based CRM performance. The study also attempts to investigate on the effect of ke...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Mandy Loh [verfasserIn]

Maisarah Ahmad [verfasserIn]

Suhaila Abdul Kadir [verfasserIn]

Syed Shah Alam [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Französisch

Erschienen:

2015

Schlagwörter:

Customer Values

Self-Image Congruity

Customer Behavior

CRM Performance

Übergeordnetes Werk:

In: Management & Marketing - Universitaria Press Craiova, 2009, (2015), 1, Seite 23-44

Übergeordnetes Werk:

year:2015 ; number:1 ; pages:23-44

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ042457637

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!