Pengaruh pendidikan gizi terhadap pengetahuan, praktik gizi seimbang dan status gizi pada anak sekolah dasar

Background : The prevalence of nutritional problem in school aged children was high, beside Indonesia has Nutritional Balance Guidelines. Socialization of this guidelines in nutrition education and nutrition practice to be applied is very important to do in school aged children. Objective: Analyze...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Hayda Irnani [verfasserIn]

Tiurma Sinaga [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Indonesisch

Erschienen:

2017

Schlagwörter:

nutrition education

nutritional knowledge

nutritional practice

nutritional status

Übergeordnetes Werk:

In: Jurnal Gizi Indonesia: The Indonesian Journal of Nutrition - Diponegoro University, 2018, 6(2017), 1, Seite 58-64

Übergeordnetes Werk:

volume:6 ; year:2017 ; number:1 ; pages:58-64

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.14710/jgi.6.1.58-64

Katalog-ID:

DOAJ044842848

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!