Teaching-life Histories: An Analysis of Initial and Continuing Training for Twenty-first century Teachers

This research analyses the teaching practice of retired teachers with the objective of inquiring into the initial and continuing training that twenty-first century teachers need. To this end, a semistructured interview was conducted with an incidental, nonprobabilistic sample of 325 participants and...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Gabriel Parra-Nieto [verfasserIn]

Ana-Belén Navarro-Prados [verfasserIn]

Francisco-Javier Rubio-Muñoz [verfasserIn]

Bienvenido Martín-Fraile [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

Continuing educaton

Lifelong learning

Teachers

Twenty-first century

Übergeordnetes Werk:

In: Estudios sobre Educación - Universidad de Navarra, 2018, 39(2020)

Übergeordnetes Werk:

volume:39 ; year:2020

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.15581/004.39.159-178

Katalog-ID:

DOAJ046167811

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!