KETERAMPILAN METAKOGNITIF DAN HASIL BELAJAR KOGNITIF SISWA DENGAN PEMBELAJARAN READING CONCEPT MAP-TIMED PAIR SHARE (REMAP-TMPS)

The purpose of this study was to determined the effect of Reading-Concept Map-Timed Pair Share (Remap-TmPS) learning to the metacognitive skills and cognitive learning outcomes. The research is a quasi-experimental research with Nonequivalent Pretest-Posttest Control Group Design. The research sampl...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Fatia Rosyida [verfasserIn]

Siti Zubaidah [verfasserIn]

Susriyati Mahanal [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Indonesisch

Erschienen:

2016

Schlagwörter:

remap-tmps

metacognitive skills

cognitive learning outcomes

keterampilan metakognitif,

hasil belajar kognitif

Übergeordnetes Werk:

In: Jurnal Pendidikan: Teori, Penelitian, dan Pengembangan - Pascasarjana Universitas Negeri Malang, 2017, 1(2016), 4, Seite 622-627

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2016 ; number:4 ; pages:622-627

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.17977/jp.v1i4.6207

Katalog-ID:

DOAJ054458838

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!