KONSEP PEMBELIAN KOMPULSIF: SEBUAH KETERPAKSAAN

Until 2020, there is no consensus among researchers about the actual compulsive buying concept is. There are many different compulsive buying concepts in the scientific literature (Ridgway et al., 2008; Goldsmith et al., 2015).  Consequently, it is difficult for marketers to implement it in marketin...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

A - Alfitman [verfasserIn]

Basu Swastha Dharmmesta [verfasserIn]

Bayu Aji Aritejo [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Indonesisch

Erschienen:

2021

Schlagwörter:

keywords: compulsions, compulsive buying, impulsive buying, addictions, obsessive-compulsive disorder

Übergeordnetes Werk:

In: MIX: Jurnal Ilmiah Manajemen - Universitas Mercu Buana, 2018, 11(2021), 2, Seite 216-227

Übergeordnetes Werk:

volume:11 ; year:2021 ; number:2 ; pages:216-227

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.22441/mix.2021.v11i2.005

Katalog-ID:

DOAJ058119787

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!