Representations in Physics: Construction and Validation of a Questionnaire for Higher Secondary Education

This paper report the construction of a questionnaire to investigate high school students’ representations of physics concepts. The development of the instrument went through different stages of revisions and implementation among students and experts in Physics. The final version was applied to a sa...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Fernando Flores-Camacho [verfasserIn]

Leticia Gallegos-Cázares [verfasserIn]

Cynthia Lima González [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

science education

assessment

representations.

Übergeordnetes Werk:

In: Revista Electrónica de Investigación Educativa - Universidad Autónoma de Baja California, 2004, 22(2020), Seite 17

Übergeordnetes Werk:

volume:22 ; year:2020 ; pages:17

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.24320/redie.2020.22.e14.1728

Katalog-ID:

DOAJ062405349

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!