Beyond the endorsement of reflection in language teaching and learning

This paper reports on the first phase of an exploratory qualitative study carried out with in-service language teachers pursuing a graduate degree in Colombia. It aims at analyzing their practices, needs, and challenges, examined under two perspectives—the teacher as a learner and the teacher as a t...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Liliana Cuesta Medina [verfasserIn]

Claudia Patricia Alvarez Ayure [verfasserIn]

Albedro Cadena Aguilar [verfasserIn]

Maria Sonia Jiménez Bonilla [verfasserIn]

Pedro Pablo Maldonado Chacón [verfasserIn]

Virginia Morales Pulido [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

language teaching

language learning

professional development

reflection

self-regulation

Übergeordnetes Werk:

In: Colombian Applied Linguistics Journal - Universidad Distrital Francisco José de Caldas, 2015, 21(2019), 1, Seite 42-63

Übergeordnetes Werk:

volume:21 ; year:2019 ; number:1 ; pages:42-63

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

DOI / URN:

10.14483/22487085.13307

Katalog-ID:

DOAJ062424203

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!