The Controversial Application of Competences in Teacher Training at University

This paper presents a conceptual clarification of the term ‘competences‘, outlining the authors‘ personal stance and examining different theoretical currents which offer differing views of this construct. Its polysemy and ambiguity generate different conceptions and, consequently, encompass differen...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Rosario Mérida Serrano [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch

Erschienen:

2013

Schlagwörter:

competencias docentes

competencias profesionales

innovación educativa

formación del profesorado

Übergeordnetes Werk:

In: Red U - Universitat Politècnica de València, 2021, 11(2013), 1, Seite 185-212

Übergeordnetes Werk:

volume:11 ; year:2013 ; number:1 ; pages:185-212

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.4995/redu.2013.5597

Katalog-ID:

DOAJ06260967X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!