Virtual Patients in a Behavioral Medicine Massive Open Online Course (MOOC): A Case-Based Analysis of Technical Capacity and User Navigation Pathways

BackgroundMassive open online courses (MOOCs) have been criticized for focusing on presentation of short video clip lectures and asking theoretical multiple-choice questions. A potential way of vitalizing these educational activities in the health sciences is to introduce virtual patients. Experienc...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Kononowicz, Andrzej A [verfasserIn]

Berman, Anne H [verfasserIn]

Stathakarou, Natalia [verfasserIn]

McGrath, Cormac [verfasserIn]

Bartyński, Tomasz [verfasserIn]

Nowakowski, Piotr [verfasserIn]

Malawski, Maciej [verfasserIn]

Zary, Nabil [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2015

Übergeordnetes Werk:

In: JMIR Medical Education - JMIR Publications, 2018, 1(2015), 2, p e8

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2015 ; number:2, p e8

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.2196/mededu.4394

Katalog-ID:

DOAJ064076199

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!