Reflexes of the Pandemic in school dropout/exit: the democratization of access and permanence

The study focuses on educational policies, focusing on the National Education Plan (PNE / 2014) and the State Education Plan (PEE/2015) of the State of Tocantins. This is a bibliographic research, through the trajectory of the process of elaborating the PNE / 2014 and the subnational plans, emphasiz...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Celestina Maria Pereira de Souza [verfasserIn]

Jhonata Moreira Pereira [verfasserIn]

Maria da Conceição de Jesus Ranke [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Spanisch ; Französisch ; Portugiesisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

state education plan

national education plan

right to education

school dropout.

Übergeordnetes Werk:

In: Revista Brasileira de Educação do Campo - Universidade Federal do Tocantins, 2017, 5(2020), Seite 20

Übergeordnetes Werk:

volume:5 ; year:2020 ; pages:20

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.20873/uft.rbec.e10844

Katalog-ID:

DOAJ065339762

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!