ROLE AND CREATIVITY OF PROACTIVE PERSONAL IN CREATIVE INDUSTRIAL SECTOR OF ENTREPRENEURSHIP

The purpose of this paper is to explore the relationship between proactive personalities towards entrepreneurship. This paper proposes creativity as a mediation to see an increasing change in entrepreneurship. Data was taken through targeted sampling strategies from 153 fashion subsector entrepreneu...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Utomo F.C. [verfasserIn]

Sanusi A. [verfasserIn]

Manan A. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch ; Russisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

Proactive personality

creativity

entrepreneurship

industry

Übergeordnetes Werk:

In: Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences - iVolga Press, 2012, 91(2019), 7, Seite 248-253

Übergeordnetes Werk:

volume:91 ; year:2019 ; number:7 ; pages:248-253

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc

DOI / URN:

10.18551/rjoas.2019-07.28

Katalog-ID:

DOAJ06563361X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!