Persian Adaptation of Enhanced Milieu Teaching for Iranian Children With Expressive Language Delay

Objectives: This study aimed at adapting and examining the applicability of the Teach-Model-Coach-Review model of the Enhanced Milieu Teaching (EMT) approach for improving Iranian mothers’ language strategies while interacting with their toddlers with expressive language delay. Methods: In a single-...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Yalda Kazemi [verfasserIn]

Fatemeh Mohebinejad [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

language delay

early intervention

parenthood education

milieu therapy

Übergeordnetes Werk:

In: Iranian Rehabilitation Journal - Negah Institute for Scientific Communication, 2017, 18(2020), 1, Seite 99-112

Übergeordnetes Werk:

volume:18 ; year:2020 ; number:1 ; pages:99-112

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Journal toc
Journal toc

Katalog-ID:

DOAJ065826442

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!